.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدشانسی‌های بیرون از خانه تیم شهدای بابلسر تمامی ندارد
تیم شهدای بابلسر در هفته ششم لیگ ۲ فوتبال مقابل تیم شهید اورکی اسلامشهر شکست خورد.

به گزارش شمال نیوز، تیم شهدای بابلسر در هفته ششم لیگ ۲ فوتبال کشور و در روزی که تیم برتر بازی بود بازهم با یک گل در بازی بیرون از مقابل تیم شهیداورکی اسلامشهر خانه باخت.

اسلامشهری‌ها بر اثر غفلت ناگهانی دروازه بان و بازیکنان تیم شهدا، گل پیروزی دقیقه ۴۹ خود را با یک شوت از پشت محوطه جریمه به ثمر رساندند.

دقایق ابتدایی بازی با میدان داری میزبان در ورزشگاه ۷ هزار نفری شهدا آغاز شد، تیم شهید اورکی تا دقیقه ۳۰ کنترل بازی را در اختیار داشت، ولی نتوانست فرصت خطرناکی را بر روی دروازه شهدا ایجاد کند.

در اواخر نیمه اول، بابلسری‌ها ۳ موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند. در وقت‌های اضافه این نیمه، دروازه بان شهیداورکی دو بار با واکنش‌های فوق‌العاده، شوت‌های ابوالفضل آذرنوشان و محمدجواد لورایی را دفع کرد.

ضربه سر سعید زارع هم بر روی یک کرنر با اختلاف ناچیزی از روی دروازه شهید اورکی به بیرون رفت تا تیم‌ها با قبول تساوی بدون گل به رختکن بروند.

هنوز ۴ دقیقه از شروع نیمه دوم نگذشته بود که تیم شهید اورکی در پشت محوطه شهدا صاحب یک ضربه کاشته شد. بازیکن اسلامشهری بلافاصله و در حالی که تیم بابلسر هنوز سروشکل نگرفته بود، هم تیمی خود فرشاد قاسمی بازیکن فصل گذشته شهدای بابلسر را صاحب کرد تا دروازه تیم شهدا با بر روی یک شوت از راه دور باز شود.

بعد از این گل تیم شهدای بابلسر، کاملا عنان بازی را در اختیار گرفت و تا پایان بازی، بار‌ها دروازه حریف را بر روی ارسال‌های بلند از جناحین با خطر مواجه کرد، ولی دفاع فشرده تیم شهید اورکی اجازه گلزنی نداد.

شهدا بابلسر در نیمه دوم چندین بار صاحب موقعیت گلزنی شد که مهترین آن‌ها ضربه سر سید احد شفیعی و ضربه سنگین محمدجواد لورایی بود که بر روی یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه، تیر عمودی دروازه تیم شهید اورکی را به لرزه درآورد.

رسول مقصودی، سعید زارع، سید احد شفیعی، محمد ایمانی، حمیدرضا بابایی، سید احمد مهدی زاده، ابوالفضل آذرنوشان، مهدی صالحی، محمدجواد لورایی، علیرضا مهدی زاده و احمد کیا ترکیب اولیه تیم شهدا بابلسر برابر شهیداورکی اسلامشهر بود.

در دقیقه ۶۵ مهدی شاملی، حامد حسن زاده و مهدی احمدزاده به ترتیب به جای سعید زارع، مهدی صالحی و محمد ایمانی به زمین رفتند.

در دقیقه ۸۶ هم آیت رضازاده به جای علیرضا مهدی زاده و امیر رمضان زاده به جای ابوالفضل آذرنوشان وارد بازی شد.

شهدا بابلسر با قبول این شکست و امتیازی برابر با تیم‌های شهید اورکی اسلامشهر، شهرداری ماهشهر و شهرداری بندرعباس و تفاضل گل کمتر در جایگاه نهم جدول گروه اول لیگ ۲ فوتبال کشور قرار گرفت.

البته فاصله تیم شهدا بابلسر با تیم صدرنشین گروه اول، یک امتیاز و تیم دوم جدول، ۲ امتیاز است و با توان بالایی که دارد، فرصت جبران اختلاف در بازی‌های پیش رو را دارد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.